30, Sarpsborg

19.08.2011 ble vi hubby & wife på Hawaii!! Bloggen var først ment for våre gjester. Så begynte vi å blogge litt "bredere" mht bryllup, så nå håper vi bloggen kan gi inspirasjon og glede til alle som er innom :D

Dag 20 - Saying goodbye to Hawaii..

• 05.12.2011 kl.17:58

Denne morgenen våknet vi for siste gang opp på Hyatt :(
Vi hadde frem til 11:00 på å sjekke ut, så vi tok det rolig med en banana-pancake-breakfast, før vi pakket de siste sakene våre og kom oss av gårde.
Vi hadde planlagt å være på flyplassen i 15-tiden, så vi hadde gooood tid :)
Vi kjørte til den lokale "mall'en" hvor vi slang oss ned på Starbucks for å nyte en siste Frappuccino og få gratis Wi-Fi :)
Der fikk vi med oss det ukentlige hulashowet!

Etter noen timer på mall'en med kaffedrikking, surfing og hula show startet vi opp Mustangen og kjørte mot flyplassen.
Vi fant ut at vi skulle ta en pitstop innom Sugar Museum, siden det lå langs veien..
Vi var dødstrøtte, pluss at det kostet penger for å komme inn å titte, så vi kom ikke lenger enn til inngangen før vi snudde igjen..

Som sagt.. Trøtt..

Så var det på tide å ta farvel med vår fiiiine blå Mustang :(
På Hertz fikk vi oss en nydelig overraskelse! Siden vi hadde "problemer" (knotete tak og at det måtte fylles på olje) med den første oppgraderingen av bilen, så ble hele sulamitten gratis! Det vil si at vi cruiset rundt i Mustang til prisen av en liten loppe! Sweet deal :)

Flyturen fra Maui til Honolulu var over på 1, 2, 3.. Opp i luften, og ned igjen ;)

På Honolulu Intrenational fikk vi en shuttlebus for oss selv som skulle ta oss de få meterne til Best Western - The Plaza.
Siden det fortsatt var noen timer igjen av døgnet, fant vi ut at vi skulle hoppe på bussen inn til good old Honolulu for en siste gang. Vi sjekket inn, kastet fra oss bagasjen og gikk til bussholdeplassen :)
Planen var å ta en tur på Ala Moana for å shoppe litt (igjen..), men når vi kom frem så viste det seg at de akkurat hadde stengt :( Så vi hoppet på enda en buss for å dra til Aloha Towers isteden! Der var nemlig "Hooters" ;)
Siden vi fortsatt ikke hadde vært innom Hooters fant vi ut at det var et "fint" sted å innta det siste måltidet ;)

Vi koste oss med kyllingvinger med brennheit saus, curly fries og en del drinker/øl!
Servitrisen vår Lennon stilte opp på bilder, kom med nye glass så fort våre gamle ble tomme og signerte villig Tommy's nye Hooters t-skjorte :P

Vi hadde begge blitt "airconditionsyke" på dette tidspunktet, så tidligere på dagen hadde vi kjøpt noen tabletter som hun på apoteket sa skulle hjelpe godt for det.. De viste seg å være svært søvndyssende, og alkoholen virket litt kjappere enn det vi er vant til :P
Vi er derfor unnskyldt oppførselen vår med å knipse flust av bilder av disse lettkledde Hooters-jentene :P

Der ja :P

Vinneren av bikinikonkurransen tidligere på dagen..

Etter noen morsomme timer blant lettkledde damer og mannfolka som stirret på de, fant vi ut at det kanskje var på tide å komme seg tilbake på hotellet.. Greit med et par timer på øyet før vi skal ut å fly!
På vei bort til bussholdeplassen ble vi stoppet av en fyr som lurte på om han skulle ta et bilde av oss.. Why not..

Bussturen til hotellet er den artigste bussturen jeg har vært med på! Som sagt hadde vi dytta i oss søvndyssende forkjølelsespiller, og de funket!
Jeg underholdt Tommy med å snakke i søvne om andre mennesker på samme buss helt til vi kom frem ;)

Vel fremme på hotellet (litt mer våken.. Litt..) bestiller vi wake-up call, flyr litt rundt på jakt etter brusautomat og får resepsjonisten til å lure på om vi er ved våre fulle fem.. Vi storkoste oss!! Hehe :P

Da vi traff puta, sovna vi..

Et par timer etterpå begynner alt mulig å bråke.. Alarmer og wake-up calls til tross.. Jeg vil IKKE opp!!
Tommy må kaste meg ut av sengen for at jeg skal våkne.. Etter å ha svimet rundt i 20 minutter finner jeg dusjen :P

Nok en gang fikk vi vår egen buss for å ta oss til flyplassen :)
Så fort Starbucks åpnet, slang vi oss ned for en kaffe! Vi trengte sårt litt kaffe da ja ;)

Disse tre ukene hadde vært de beste i våre liv!! Så det var trist å ta farvel med Hawaii :(
Men tro oss.. We're coming back!!

heidi

05.12.2011 kl.19:16

Vil og tilbake!!!!! Om bare ikke reisa hadde vært så laaaang!!!! Dere begynner vel snart å planlegge neste tur kjenner jeg dere rett!

05.12.2011 kl.19:37

heidi: Hehe, er ikke helt der enda :P Men så fort anledingen byr seg, så stikker vi!! ;)

11.12.2011 kl.12:57

trist at det er siste Hawaii innlegg fra dere..

De pillene skulle vi gjerne ha prøvd, høres ut som dere fikk en artig siste dag takket være de, hehe:) hærlige bilder, både fra hulashowet og hooters;)

Det kommer sikkert flere innlegg fra meg, men har en del filmer som jeg ikke har fått orden i enda, så ting tar tid, og hos meg tar det enda lengre tid.. hehe

vi skal og tilbake:)

26.01.2012 kl.02:48

Hei der:)

føler det er blitt et stort tomrom i bloggverden nå som du/dere er forsvunnet... liker det ikke!

håper alt står bra til meg dere:)

26.01.2012 kl.08:48

Lene: Hellu ;)

Her står alt bra til vettu!

Er ikke helt sikker på hva vi skal gjøre videre med bloggen.. Det er jo en bryllupsblogg, og bryllupet er jo over.. Kanskje vi oppdaterer litt i 2021, hehe :P Vi har allerede planlagt at 10-årsdagen skal tilbringes på Hawaii ;)

Vi holder fortsatt øye med bloggen din, har bare vært veldig dårlige til å kommentere :(

Keep up the good work ;)

16.04.2012 kl.19:25

Aloha:)

Tommy du er jo den beste! Tusen tusen takk for at du tar deg bry med å hjelpe. Kikket på den linken og det så bra ut:) men vil nå mine gamle innlegg forsvinne?

Er avgårde på jobb nå så er ikke så altfor tilgjengelig på nett, men prøve å svare så fort jeg får anledning:)

17.04.2012 kl.07:40

Aloha:)

Må skrive her ettersom jeg for tiden er uten blogg, og dermed ikke har mail eller telefon nummeret ditt..

Dataproffen dukket plutselig opp igår og var lite fornøyd med innlegget jeg hadde skrevet;)

Han har midlertidig "slettet" bloggen og etterlatt seg en liten hilsen på siden min. Har sendt en mail og tror han skal ordne opp i det, får bare ta tiden til hjelp;)

Men uansett Tommy, tusen tusen takk for at du stilte opp for å hjelpe en blondine i nød;) kjempe takknemlig! Hvis dataproffen kødder det til igjen nå så ansetter jeg deg:) først må jeg bare få siden min tilbake igjen;)

Les mer om vårt drømmebryllup i arkivet